Friday, July 10, 2009

:: Wargh!! ::

Aku bengang ni... PC aku wat hal... Memula Ayed tgk hard disk yg ori (80G) nye (memndang kan aku de hard disk lgk satu..)... xbley nak bukak pe sume..aku suspect kne virus.. setelah mencuba tuk selamat kan data2 yg de esp gamba2 kenangan yg de dlm hard disk aku tu x jugak bjaye, aku pon rela kan hard disk tu di format kan...
Sdey nye Allah jek yg tawu...iskk
Mlm tdk Ayed stay up dr kul 2pg smp ke kul 6pg repair PC aku.. tdk pg aku bgn tanye die perihal perkembangan PC aku, Ayed jwb, "Xbley la kak.. xtau pe prob..Ayed da bukak sane sini da tp xbley nk install program.. die halfway pastu die crash..maybe m0therb0ard kot yg r0sak.."

perghh... aku kecewa gile bile adek aku ckp camtuu..ni yg nak nanges neh.. PC ni mmg btol2 wat hal nmpak nye neh..
"Abes mcm mane??" aku bertanya...
"Nanti try tanye abah laa..Biar Abah plak tgk..." jwb Ayed pada ku..
Iskk...iskk... aku da down gile neh.. ni yg lemah nak naek sem neh.. camne nak idup tanpa PC aku neh?? xkan nak merempat kt PC Nax plakk...iskk...
Dahla Abah sok kije sbb kne ganti cuti raya kang.. cian plak kt Abah nk nyusah kan Abah godeh PC aku neh...iskk
Kalu btol la motherboard r0sak, da la ngah sengkek ni kalu nak kene beli yg baru pon...
warghhh.................

tensi0n nyee............................

5 comments:

  1. pc baru, x sampai 1k pun.. murah dah sekarang.. bli baru la yek..

    ReplyDelete
  2. pe kate korg sponsor?? aku nak idup sem dpan ni pon xtau cmne lgk taw..skolar aku da xdpt daa..huhu

    ReplyDelete
  3. aku bg semangat la kat ko, beli, beli, beli..ada semangat tak?haha

    ReplyDelete
  4. kalu stakat smgt jek de tp duet xde, xde gune gak suki oi...iskk..iskk

    ReplyDelete