Monday, July 13, 2009

:: Giler2 ::

Salam semua.. kabare sumer?? sehat?? hm, ktorg dak2 final sem LLB_S uia da stat sem da.. maka masing2 da blk uia la pd ari ahad aka smlm (even masih de yg xdtg cls..haha).


Aku seblom bertolak blk aku da dpt bite dr Huda yg aku ngan Atun dipisah kan.. ktorg xdpt bilik same!! warghh.. pdhal da apply nak same2 bilik da.. alasan opis kolej ameenah ckp sbb kami xckup 4 org.. pergh.. tu satu hal laaa.. tp Atun still dpt same wing ngan dak2 ni (Huda,Nax,Una n Yuna).. Aku seketul jerk yg tcampak ke wing laen.. Even Dayah@ Peah pon dpt wing same ngan dorg..heh!!


Tapi xpe, aku tarik napas pjg2, tenang kan diri dan bgerak gak blk UIA..hoho.


Smp UIA dlm kul 3ptg..opis da pnoh ngan org2 nak regis..aku pk2 blk, nak carik gado pon, mmg kompem xberbaloi nye sbb dorg ngah bz regis kan budak so aku juz tanye bile date bley apply tukor blek..


dorg ckp 20july kang.. so sminggu laa aku kne merempat kt blek dak2 ni dlu...perghh!


Yela, aku dpt wing laen, tingkat 3..xkan aku nak ngangkut brg2 ke blek tu dlu, pastu lpas 20july dpt tukor blek kang aku nak ngangkut smule brg2 tu naek tingkat 5!! (kmungknan bsor dpt level 5 sbb de 2 kosong..plus, saingan tuk rebut blek ni tipis..da name pon level 5, sape nak??)


So, aku punggah barang2 aku ltak jek la kt blek depa ni dlu.........


Mlm after mahgrib ktorg lapaq... so kuar la carik mkn.. Nax xblk lgk, Dayah da mkn, Una pon kuar, so kami b4 yg kebuloq jek la kuar...


Ktorg mkn kt satu restoran kt blakang Giant ni..best gak laa.. satay die even 70sen tp bsor gak laa..huhu.


Pastu gi Giant shopping toiletries..



Pastu............ jeng3.. tgk sebelah Giant tu de tempat berkelip kelap warna warni..masing2 mata da tbulat bulat da nak gi...Elok2 plak da abes serang Giant tu Nax kol gtaw blok kami xde letrik...Tanpe segan silu dan konfiden nye maka kami pon serang la fun fair tersebut...wakakaka..


Ktorg wat 2 kije giler kt cni.. first sbb naek kuda merry go round tuu...haha. Memula aku mcm ala malu2 gak nak naek tp melihat kan keadaan skeliling yg xbape nak ramai org tu, aku pon lyn kan le kanak2 riang ni naek.. hehe. best pulek naek kuda neh yerkk..hahaha.












Kije giler no 2.. nak teke ktorg naek per...?? haha. Setelah pusing2 memikir kan nak maen pe plak, last2 kami pon memutus kan tuk naek..................... erm.... naek............hehehe.


Naek ni!! hahaha.




Giler ah, kecut perut tuu..aku yg ala2 macho bile naek mende2 ni pon de gak terjerit2..haha.. awal2 aku n atun da dnga Huda n Yuna jerit di sbalik sane..xlame tu kami plak join..wakakkaa...

Plg bengang sbb si mat Bangla yg control maenan tu gelak2 kan kami.. pastu die ckp pe ntah kt ktorg.. ala2 saje nk me lame kan maenan tu berpusing..perghh.. sampai pnat tu ktorg jerit..haha.

Mintak2 la xde dak2 UIA memana yg mnyaksi kan adegan2 kami semase kami manaiki mnde alah tu... Aksi2 kami, hanya Tuhan saje yg tawu...kikikiki..

Gamba slepas naek mnde alah tu tidak dpt di amek mmndang kan masing2 da mabuk.. jln da thuyung hayang da.. pk nak blk UIA jekk...hahaha. Lgkpon da kul 11 stngah mlm da..kikiki..

Tu lah diye kije2 gile kami wat pd mlm baru stat sem Final LLB_S kami...

Makin da tuwe makin menjadik jadik...

Makin gile2 masing2...wakakakkaa..


-Notes-

*Camne nak gi Genting neh?? iskk...

10 comments:

  1. kat pudu ada byk bas terus ke genting...xpun ikut hiway ke gombak. igt2 aku, nk naik genting ikut gombak...ntah

    ReplyDelete
  2. lowh...tawu la de servis bus tuu..iskk.. maksud aku, kalu da maen kt funfair tu aku da kecut puyut, cmne nak maen kt genting plakk..aisyy.. ade phm wahai pakcik yeop?? huhu. dlu ok jek sbnor nye tp agak nye sbb da tuwe ni, kecut perut die laen mcm plak..wakaka

    ReplyDelete
  3. huh??aku dah tobat taknak naik dah...huhu

    ReplyDelete
  4. benda lain aku ok je, tapi bab2 sate ni lain sikit la, haha

    ReplyDelete
  5. funfair!
    hahaha...kali terakhir aku ke funfair- 1992. darjah 1. kat sri gombak (sbb dulu aku duduk situ sblum pindah putrajaya)

    ReplyDelete
  6. wah besh nye! jeles kat kamu semua! huhu cherish lah last sem ni! nnt mesti rindu gile2 sob sob

    ReplyDelete
  7. suki: nape?? ko eager gile nak blanje ktorg satay ekk?? aku tawu ptptpn ko da masuk kann...hehe
    wahyun: aku xpnah kot naek mnde funfair neh.. ni first time.. tuwe2 baru nak try..wakaka.
    adah: tu laa.. nak cipta memori terindah..tu yg saje crik psal tuu.. nnT da xd knangan mcm gni lgk da..huhu

    ReplyDelete
  8. alahai.. men punpair. ngat g konvensyen muslimah ke hape.. hahaha da la 2 yg, da becor da. pesan kat akak2 2, da la. da x lame da nk grad.. hahaha

    ReplyDelete
  9. org xd name: kcik2 xbksmpatan nk maen, tu psal g lepas gian tuu..wakakka

    ReplyDelete
  10. kepada encik anynomous, sila revealkan identiti anda ye...haha

    ReplyDelete