Monday, July 20, 2009

:: MohD Zakuan Adami ::

Hye again...

Erm.. next best thing i wanted to share with u guyS here iS ...........


Smlm, Ahad 19July aku gi melawat baby Kak N0r.. Kak Nor ex rumate kesyangan ku... Die deliver 13 May aitu tp memndang kan die bsalin kt Kelantan and tme tu gak aku ngah cuti kt umah s0 aku decide tuk jenguk die tme da naek sem ajek laaa... bersama ex rumates ku yg laen..


Tp yg bjaye join aritu hanye lah Kak Ayu n Kak Jiha..


Kak Jiha mmg umah die kt Klang so ktorg juz jmpe tme nak gi umah Kak nor tu jek laa.. Dr Uia aku mcm bese la heret Huda Md Isa tu (wakakkaa) and pick up Kak Ayu kt Wangsa Maju..


Ktorg gerak kul 9lbey pagi pd ari ahad tersebut... smp Klang dlm kul 10lbey pg..

Kak Nor n Abg Zaki da pindah umah da upe2 nye.. bkn kt Jln Yadi Sg Udang lgk da.. tp pindah kt area2 ctu gakk.. (tp jauh la gak dr umah lame tuu...huhu)


Kt umah Kak Nor tu de Kak SUtie (mak sdare kak nor tp mude dr kak nor staun), Tokma (nenek Kak Nor) n Arif (adek Kak nor yg encem...woops..)...



s0, ni la diye baby Kak Nor tuu...













Name diye Mohd Zakuan Adami...


memandang kan bapa nye bernama Mohd Zaki sbb tu la die insist nak gak letak name anak die stat ngan huruf Z...wakakkaa..
Sebenor nye kan Adami di jangka kuar around 22-23May taw.. tp di sebabkan Kak Nor ttbe diserang darah tinggi plak tme pregnant tu so tpakse la doc inject kak nor supaya deliver awal.. tuk keselamatan baby di dlm puyut nye aka Adami.. Kalu x Adami mmg da jdk geng setia aku daa...hukhuk..
Tapi xpe, yg pntg ktorg same2 lahir bln May..yeahh!! hehehe

Mase baru2 lahir dulu aku tgk muke Adami mcm Kak Nor tme Kak Nor anta MMS kt aku...


tp da 2bln lbey ni da terserlah ke arah muke Abg Zaki la plakk...hehehe..




Next time aunties dtg umah Adami lgk yerk... Jgn windu kt auntie taw..hehe.

see ya again pal!! (die lahir bln May so bley jdk geng aku..hehe)

-NoteS-

*Gamba Kak Nor xd mmndngkan Kak Nor xpkai tdung tme tu so xamek gamba diye..hehe.

No comments:

Post a Comment