Thursday, August 19, 2010

:: Peliknye la hai...::

Pelik..pelik...

Aku rasa aku yang teraniaya...yang dituduh bukan2..

Aku tak kacau hidup dia, dia yang tetibe masuk campur dalam urusan aku, tiba2 macam aku pulak yang kene mintak maaf, die pulak yang disakiti...

Hahahaha. tak paham betol aku...Kalau sesiapa boleh tolong aku, sila nyatakan sebab-sebab kenapa aku yang kena minta maaf???

Kalau iye pon aku ada buat salah, aku pulak nak tanya, dia takde buat salah langsung ker kat aku?? So kalau ada, kira fair & square la kan...

Aku pelik betol kenapa dia tak rasa yang dia tu ada buat salah dengan aku...

pelik...pelik...

Apa-apa pun, memandangkan kesalahan dia ni takde lah seseriyes kesalahan 'kawan' dia tu, so aku tak kesah jek la nak minta maaf dan jadi macam biasa semula...

Kalau dia still tak boleh nak lupa kan pasal apa yang pernah berlaku, dia kene ingat, aku LAGIK2 la tak boleh nak lupe kan atas apa yang berlaku...

Kalau dia fikir 'luka' dia sangat dalam, dia kene ingat, luka aku LAGIK2 la sangat dalam...

Papepon, di bulan yang mulia ni, aku tak nak la marah2 dan bengang2 semua...

Kene banyak2 sabar dan tenyuum jekk...=)


P/S : I'll forgive you but I will NEVER and CANNOT forget it...

The cut is way MUCH deeper.....

No comments:

Post a Comment