Sunday, August 15, 2010

:: Layaaan ::

Hye pals! =)

Amacam puasa?? Tarawih ada miss tak? Al-qur'an dah sampai juzu' berapa dah? Berapa banyak solat-solat sunat dah kita amalkan?? Sekiranya jawapan kepada soalan-soalan di atas adalah 'negatif', sila usaha kan nya supaya ia bertukar menjadi 'positif' yerr...=)

Takpe, kita masih ada lagi 25hari untuk merealisasikan aim kita sementara bulan Ramadhan masih bersama kita...=)

Actually, tak ada apa yang hendak di bebelkan sangat kali ni..

Just nak share something dengan kawan-kawan especially my girlfriends yang gemarkan tips-tips untuk menjadi cantik...ngeee~

Saya gemar lawat satu blog ni..Kepunyaan seorang doktor yang berasal dari BP, Johor dan menuntut di Indonesia... Sekarang ni dia tengah buat housemanship and dah nak habis dah pon. Mengikut katanya di blog, lagi beberapa minggu saje dia akan pulang ke tanah air.. for good! Besh jugak kalau dia dah balik, anytime jek nak jumpe ngan die personally sebab dia orang BP jerk...hehehe.



Apa yang besh nye pasal dis person, dia seorang doktor yang baru sahaja tamat pengajiannya... Dia cantik (macam barbie doll okay!), pandai n bijak (name pon doktor) dan yang paling besh siap buat formspring utk sesi soal jwb berkenaan isu2 kesihatan esp kecantikan! Lagi satu die ni friendly...So memang ramai la orang suka ngan dia..(of course la kann..)


Paling penting, banyak tips-tips kecantikan dan kesihatan yang saya perolehi dari blog dan formsrping Dr Totin neh...Lgk besh sebab banyak produk-produk yang disyorkan memang dia sendiri pernah cuba... Barulah orang lebih yakin...tak gitu? hehe.

So, jangan buang masa lagi.. marilah kita sama-sama menyinggah di blog Dr Totin...=)

http://www.totinx.com/

http://www.formspring.me/totinx

-Notes-

*Kawan2 mesti kompius kan, die neh model ke doktor...?? erm, setakat yang saya baca blog die neh, saya rasa die part time model gak...almaklumah, org lawo kann...

*Tapi yg kureng nye die ni sexy sket laa..kalau die kurangkan sexy die tu maybe akan jdk lebih manis..kaann??=p


No comments:

Post a Comment