Tuesday, May 25, 2010

:: Oh My God! Oh My God!! ::

10:30pagi :

Ahmad Salam datang ke mejaku dan berkata , "Pukul 2jap lagi akak datang kat bilik ktorg taw..Ada mende nak cakap sikit.."

Erk?? aku kompius?? Mende nak cakap ape ni? xpaham. xpaham.. Tapi memandangkan semalam separuh hari aku melepak di bilik mereka dan berbual-bual sakan, aku pon xde la terfikir kan ape-ape...

2petang:

Abang Khairul dan Salam datang ke mejaku dan berkata, "Puan Naga kt level 7 ade nak mintak tolong..pasal IP..."
Erk?? Yeker Abg Khairul ni..sejak bile pulak UJAS ada kt atas neh?? kompius2..

Salam berkata, "Cepat kak..dah pukul 2 dah ni..Ada mende nak interogate ngan akak.."
Aku makin pelik...Pehal aku yang nak kene interogate sorang2 neh? Kenapa bukan budak2 pompuan laen? iskk...
Maka aku pon follow la Salam dan Abg Khairul ke bilik mereka...

Elok2 aku sampai jek, aku nampak ade Faiz, Kak Rehab, Pojie dan Liyana dalam bilik tu jugak.. Mustaqim pulak tetibe mengeluarkan satu kotak besar bercop Secret Recipe...

Oh My God!! Birthday Cake aku ker??!!!





Maka mereka pon menyanyikan la lagu birthday beramai2 untuk aku dan Salam...



Lepastu beriye suruh aku possing dengan kek tu...

"Mane Salam? Mana Salam? Takkan akak nak possing dengan kek ni sorang2?? isk,"

Kemudian, sesi menyuap2 kek di adakan... Yana menyuap aku manakala Abg Khairul menyuap Salam... Gile nak tergelak masing2 bile possing untuk adegan suap-menyuap tu...




Mwahahhahahahaa....


Yang penting aku sangat x 100 la terharu... Dahlah atas kek tu ade name aku jekk...iskk...

-Notes-

*thanx guys for da lovely bday choc cheese SR cake..*Pojie*Faiz*Yana*Mustaqim*Kak Rehab*Amir*

*Terharu sangat nak2 sebab dengar2 kite semua akan di posting kan so soon...

*Harap2 la selepas 11Jun nantii.. Amin!!

No comments:

Post a Comment