Tuesday, January 25, 2011

:: 10 days left ::

Oh hari ini genap lagi 10hari berbaki untuk saya melangkah ke fasa baru dalam hidup saya dan sekaligus kehidupan saya akan bertukar kerana saya akan berubah 'jajahan taklukan'...

Perasaan ketika ini bercampur baur...macam-macam perasaan datang...

Kadang-kadang macam excited, kadang-kadang rasa macam nak lari kejap dalam realiti ini...

Apa pon perasaan dan hati saya berkata pada ketika ini, semestinya ia tidak akan mengubah sedikit pon akan apa yang bakal berlaku 10 hari lagi dari sekarang...

Tadi, sewaktu lunch, kami menerima banyak bungkusan nasi hari ini...

Kami 1ofis dapat nasi beriyani batu pahat dan kemudian nasi beringin batu pahat..belum campur dengan satay...oh rezeki~

Sedang saya menikmati nasi beriyani yang saya hanya makan separuh sebab nasi nya sebungkus *GileBanyak!*, tetiba Senior saya Pn Tini dan Sharmini berkata,

"Fatin, jom petang ni kite pergi jogging..."

"Erk? saya tak suka jogging la Pn Tini, saya suka senam robik!ahaks.."

Tak lama kemudian, bos saya pula bersuara,

"Fatin berjaga-jaga sikit makan, tak lama dah nii..."

"erkk??"

Isk...Semua orang concern betul pasal saya..even bos! terharu beb..hehe.

Erm,tapi tinggal lagi 10hari jek...Nak diet pon xsempat....*alasan*..haha!!

Lagi 3hari jek kerja dengan memegang status 'single'...Lepas ni naek kerja dengan inai di jari...perghhh!! Confirm kena la dengan semua orang kat court tuu...ni yang nak pakai glove ni pergi court..Boleh takk?? hahaha...

Tinggal lagi 10hari juga untuk saya enjoy hidup sebagai seorang yang 'single'...

Tetibe terfikir...

Nak buat apa ek menda yang saya tak boleh wat lepas kawen kang dah..haha. *Gelak jahat*

No comments:

Post a Comment