Tuesday, September 15, 2009

:: sam0sa ::

Tetibe tgh ari tadik, aku terbayang-bayang kan sam0sa kt bazar uia...



Yang de s0rg makcik tu, sam0sa die sgt la sedap... aku selalu beli sam0sa die tu even seketul 40sen.. tapi sebab die sedap kan s0 berbal0i laa..



Pastu aku de t0nt0n 'Ketuk-ketuk Ramadhan' kt U tube...



Dan2 plak Sheila Rusly wat Sam0sa ala Sheila...



Pergh...lagik la tekak aku kepingin kan sam0sa tuu...



Aku p0n pe lagik.. memandang kan kt dlm fridge de kulit tuk wat p0pia tu, check2 kentang p0n de, aku p0n tanpa menangguh masa terus la wat sam0sa tersebut...



Ikut resepi sendirik jerkk..



Maka, terhasil la sam0sa buatan aku.......







-N0teS-

*Ayed n umi puji sam0sa aku...d0rg ckp besh..hehe. Dahla aku maen hentam jek wat ikut pale sendrik...kire n0t bad la gakk..

*Ayed tu kalu bg k0men mmg bt0l2 jujur dan ikhlas punye k0men, s0 kire sam0sa aku tu btol2 sedap la tuu.. ngee~~

2 comments: