Saturday, September 19, 2009

:: Bunge Api & Mercun ::


Salam Semua..

Malam tadik, ser0n0k gile layan kan Sya n Fahmi maen bunge api & mercun.. Cian Sya first time merasa maen bunge api...hehehe.

Mlm semalam, punye la aku n Sya mer0und area2 Poly Jaybee ni nak cari bunge api tapi takde.. Pelik jugak aku kat kawasan ni takde jual... agak nye polis kawal ketat kot bahan2 api ni.. hehe. Setelah setengah jam mer0und, Sya p0n suruh aku give up.. Nak balik umah maen ngan 'Timah" kata nyee...hehe.


Semalam, aku n Ell jenjalan kt Pasar bor0ng Pandan.. Memang antara agenda nye mencarik bunge api sbb abah text aku mintak tolong aku beli kan...(Di samping motif utama membeli tudung utk dipadan kan dgn baju raya pink ku yg abah beli kan laa..hehe.)


Oleh kerana aku tahu betapa tinggi nya harapan Sya tuk bermaen bunge api, aku ngan Ell p0n berusaha la sedaya yang mungkin mencarik bunge api tersebut..


Lenguh gak la kaki jalan kt Pasar bor0ng tu memandang kan sebelom ke situ kami dah serang Kip Mart n Giant Skudai dulu daa...hehe.


Memang rezeki kt0rg apabila de s0rg mamat ni jual bunge api & mercun..


Yang best nye die jual barang2 laen jugak seperti beg etc tapi kami duk tanye kt die harga setiap bunga api & mercun tersebut.. Tersipu2 die menjawab pertanyaan kami dan mungkin juga pelik wa hairan sbb 'pekehal nye minah 2 ketul ni duk beriya nak borong bunge api & mercun ni dah tuwe2 bangke'...HAHAHA.


Malam nye, selepas selesai solat tarawih dan men0nt0n Nur Kasih, aku p0n ajak la Sya maen.. dan juga Fahmi tuk handle beberapa ketul mercun...hehe.


Maka bahgie lah kami bermaen..



Sya bukan maen excited...hehehe.











Turut x ketinggalan, Abah juga turut memeriah kan suasana...mwahahahaha...






-Notes-

*Puas hati jumpe juga bunge api & mercun akhir nyaa..

*Jutaan terima kasih buat bestfwen Ku Ell kerana sudi meneman aku jnjalan n carik bunge api semalam..hehe.

No comments:

Post a Comment