Sunday, May 22, 2011

:: Selamat bertunang & Selamat Hari Tuwe!! ::


Hari ini merupakan hari jadi Amad yang ke 25tahun iaitu adik saya yang ke 2. Dan semalam merupakan hari pertunangannya dengan gadis pilihan hati iaitu Noor Al Fatihah di Dungun, Terengganu. Iyer, tunangan adik saya ni orang terengganu juga. Up sejam dari kampung suami saya. Wee~

Saya dapat rasa kan hadiah hari jadi terbaik buat Amad adalah pertunangannya dengan Faa.

"Lega rasanya lepas tunang~" - kata Amad. hoho.

Belum lagi Amad, ni baru fasa pertama. Fasa yang penuh dengan dugaan dan cabaran. Kite kena lalui dengan tabah. Kakak harap Amad dan Faa banyak2 bersabar dan semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin.

So, sempena birthday Amad pada hari ini, Kakak nak ucap kan Selamat Hari Tuwe!! Sudah silver jubilee dah umor kamu. Sudah tuwe. Jadi semoga tahap kematangan amad seiring dengan umor Amad laye. hehe.

Oh yer, family hubby saya pon join rombongan meminang ni. Almaklumah, 45 minit jek Kemaman - Dungun. Mak, walid, Adik Fan dan Wan pon ada! Oh saya sungguh terharu. Mak siap tolong bawak kan hantaran kot! uhukk.

Terima kasih yer sebab sudi meramaikan rombongan kami yang tak berapa nak ramai ni.isk.
















Bekas tunang 3bulan yang lalu...=p lalalala~

" Selamat Bertunang Amad & Faa. Semoga korang tabah mengharungi dugaan hingga ke jinjang pelamin. Selalu beringat bahawa dugaan time tunang ni adalah datang dari Syaitan nir rojim yang sememangnya nak membantutkan pembinaan 'masjid' yang bakal dibina kelak.."

No comments:

Post a Comment