Friday, November 5, 2010

:: 3 months to go!! ::

Hari ini 5/11/2010...Time breakfast tadi tetiba umi cakap kat aku, "Hari ini genap lagi 3bulan ye kak..Awak dah kene start isi borang laa.."

Pergh, tetibe aku baru tersedor...ha'ahla, genap lagi 3 bulan!! mak aih...bior betol... macam tak caye..macam nak tampar2 jek pipi neh...isk.

Tetibe macam ada beberapa menda berat jatuh atas kepala neh... Semua tu melambang kan beban2 yang aku kena fikir dan kena buat sebagai persediaan menghadapi hari besar ituu...isk.

Tak tahu la kenapa, bagi kebanyakan anak gadis, mereka akan excited dan beriya-iya fikir itu ini supaya majlis mereka nanti menjadi yang terbaik... bukan aku maksudkan yang aku tak excited untuk kahwin, tidak sama sekali...cuma kalau ikut kan kepala aku ni, rasa macam malas nak fikir...macam nak minta siapa-siapa tolong fikir kan semua itu, aku tinggal harung jek hari besar itu nanti...boleh tak? haha. Manyak cantek ko Fatinah oii!! huhu.

Bila dah genap lagi 3bulan neh, borang dah boleh mintak la kat MAIJ.. dah boleh wat ujian HIV la ape laa...aduss...

Pastu pasal kad pulak, sah2 la nak kena bagi map la, kata2 yang nak ditulis pada kad la, gambar untuk banner la...kad nak kena siap sebulan before majlis kot, sebulan untuk mereka cetak, so kire sekarang jugak aku nak kena pergi kedai kad dan setel kan semua2 ituu??? adusss...

Pasal warna tema satu hal, pasal baju satu hal... Hari tu dah jumpe mak andam tapi tak tahu kenapa tak ada baju yang aku betul2 berkenan dan jatuh chenta... haish..

Macam nak maen harung jek la pakai baju apa pon nanti... selamba tak aku? isk..

Aku ni dah kenapa...kenapa feeling itu tidak datang lagi? Kenapa aku macam rileks sangat jek?? Kenapa dengan aku neh? hukhuk... Agaknya inilah dia dugaan tunang...

Tula, dulu bising2 dekat si Dia tanya bila nak kahwin.. bila dah tunang, lagi 3bulan nak kahwin ni, tiba-tiba macam takde perasaan pulak...Ko nak kene pelempang ape makcik?? iskk..

Aku ni biar betul...Kalau bukan aku yang nak kena fikir semua preparations stuffs tu, sapa lagi nak fikir makcik oiii?? hukhukk...

Tolong sayaaaa....anyone...?? hukhukk...

1 comment:

  1. Tahniah teen..i.Allah nak dekat nti adelah tu gemuruhnye.kalo x byk pon sikit..

    ReplyDelete