Saturday, March 6, 2010

:: Happy Birthday!! ::

Hari ni merupakan hari jadi 2 orang insan yang amat bermakna dalam hidup aku... Yang telah menceriakan hidup aku selama aku menjadi pelajar di UIA...

Tanpa Kak Nor, rasa nya hidup aku kat UIA tu muram2 sahaja kerana Kak Nor lah tempat aku luahkan setiap ape yang berlaku dalam hidup aku...

Tanpa Leenda juga, perjalanan aku setiap kali pulang ke JB dari UIA mesti suram sahaja kerana Leenda ala2 Kak Nor yang aku boleh luahkan segala ape yang aku rasa... dan menjadi pendengar yang setia...

Kalau dah sama birthdate tu, perwatakan dan sifat2 mereka juga akan sama...

Undeniably, Kak Nor n Leenda mempunyai sifat n karenah yang sama...=)

Happy 27th Birthday Umi Adami...


Happy 25th Birthday Azzaleenda...


Semoga kalian dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki n diberkati Allah selalu...

Saaayang kamu berdua sangat2!!! MMMwaahhhhhss3!!!

2 comments:

  1. SELAMAT HARI LAHIR BUAT KALIAN=) Semoga hr2 mendatang betambah bahagia and beriman. Kpd Insan2 ni yg layan "kwn" sy sorg ni, mekasih sy ucapkn. Sy x mampu tanpa kalian. Ahaks. jgn mare ye bid. =p K.nor, doakan sy dgn fatin. Sy dn fatin akan ikut jejak langkh k.nor, Insyallah. Amin

    ReplyDelete
  2. jgn mare ye bid?? ape tuu? huhu. erk? xmampu tanpa dorg? hahaha. masalahnye dorg tu tme kamu blom hadir dlm idup ku lgk la dear... skang ni dorg da de life msing2 so mmg kamu sorg jek la yg terpaksa layan sy sorg ni haa...mwahahahaa...

    ReplyDelete